SI CANTIK DAN SI KACAK

Tuesday, August 20, 2013

Episod Raya di Ganu kito

Hey..hey....salam lebaran minal aidil walfaizin semuaa....ni dah raya ke berape ea? huhu...lupe nak kira..xpew....masih dibulan syawal..so boleh lagikot nak cerita pasal raya baru ni...ngeee

Ok..so raya tahun ni we olss pulang ke kg saya dulu..harrusslaa na na na ganu kito...ye dok? kekeke... sebab last year dh balik kg hubby dulu..so to be fair and lovely...eh.. kami pulang ke kg saya dulu...memandangkan mak ayah dan adik beradiks semua dah rinduuu kat kite tu...anak manjaaa kan..hakhak

So hari raya pertama kat ganu harrusslahh mak iolss masak nasi dagang gedegangg...beserta nasi ayam kegemaran disukai ramai anak2 nya...weeee...sayang mak ketat2 lah sebab saya xsuka sangat nasi dagang..so mak masakkan nasi ayam untuk anak manja kesayangannya ini....syg sgt mak ittew...hekhek


MENU WAJIB SETIAP TAHUN DIHARI RAYA KOWT.so sesiapa nak makan ns dagang datang kunjunglah ke rumah kitew di hari raya pertama....kekekeke

 MENU NI BIASANYA TAMBAHAN DAN ALTERNATIVE KEPADA SESIAPA YANG TAK SUKA MAKAN NASI DAGANG MACAM KITE NI... 

weeeee....so anda pasti kenyang bile datang beraya ke rumah saya di hari raya pertama...raya ke dua?? Alololo....konpem2 lah raya ke dua mestinya nasi minyak atau laksa terengganu..mak kite memang penyayang masakkan nasi sedap2 untuk anak2 perantaunya hey pulanglah berhari raya..*eh..jadahnya ternyanyi pulew*

Sebahagian kueh mueh yang disediakan dan makanlah jangan hanya dipandang...ketupat rendang belom di buat raya ini..haha..akak malas nak masak...sobs..*sy?? konpem2 adiknya ni xreti weyh nk berendang bagai..kakaka...makan jew pandai...malu angat ittew*

 My lovely adorable mum and adik bongsu yang sungguh cepat terasa hati bila dinasihati..hahaha... nampak gentleman tp hati kaca...kekeke..sorry dik..^^

Tanpa dia tiadalah saya..terima kasih mak wujudkan saya ke dunia yang penuh menarik dan ranjau ini...weeee

Tanpa dia juga kelamlah hidup saya...owh terima kasih abg...maafkan syg kerana selalu membebel... kekekeke
*cop...ada orang cakap muka suami saya macam muka Dato' Seri Dr. Mahathir Mohamad...kakakaka..abis tu saya Datin Hasmah kew acanew?? Fengsann diriba Dato' M.. eh*


Eh...haaa...skrg korang dah nampak baju raya iolss...kekeke..iolss beli kat the poplook jek..xmampoo nak ber rizman ruzaini bagai...eh..betoi ke ejaan nya tuh..argh..biorlew..malaih nk gugel..kakakak

Suka baju ini sebab kain dia xpanas..sejuk! dan pastinya selembut kulit baby material kainnya! ngeee.. Shawl pon terus beli kat poplook sebab nampak cam cun ajew....kuikuikui...dahla murah!

 *Harrusslahh kami berposing pepuasss hahahaha...thnx adik for diz picha!*

Both of them is my precious thing!

My cray cray crazy sistah! hahaha....segala gossip mak nenek akan di kongsi bersamanya....purdah tu seswai k.ma! kekeke...

My adik kacaks berhati kaca.....ngeee...hey...cepat lah keje dik..nk tumpng kete mewah uolss nanti..haha

And guess who is this?? omg...anak sedare iolsss okkeyh... dah makin besa dan boleh jd ayah orang dah! haha
Muazzz..maksu adore and really proud of  u bcoz muaz dh jadi imam muda skrg...merduu sungguh suara muaz time jd imam solat raya dan terawih....konpem anak2 daro kg tertanya2 siapakah bersuara lunaks2 lemak santan itu? kakaka... 

Sila abaikan Towel di tingkap belakang...cacat gamborr sajorh...tp sebab ada kami didepan gambar nampak comel..kakakaka


Dengan mak lagi..yeayy..mak pakai pepel jugakk..ngeee

 Tiga serangkai bernasyeed kah tangan semuaa di peha?? hahaha

 Hey kamu semua yang cecomel datang rumah nenek terus makcik ema ajak bergambar sebab cecute semuaa! heeee..


Qaireena bersedih di hari raya kah?? haha...she only 2 moths and really dont noe what raya is about~

 ABG LONG DAN SUAMI

 My bro wif his family...qaleesyaa dan qaireena susah betei nk tgk cam! hahaha


My sis ala2 norjuma..heeeheee

Kakak qaleesya dah pandai beraya....kemainn suka dapat duwet rayew...tapi duit di bagi pd org..amik sampul raya ajew..hahaha..adoii kakakk...

Sebahagian dari femly saya..^^


Ok...babaiii....eh...Dato M ke Abg aaron sbelah kitew ni?? kakaka... ok...maseh banyak entry untuk raya..*eh...kemain janji nak update banyak kan...kalo rajin dan ada mase lah..kakaka*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...