SI CANTIK DAN SI KACAK

Friday, April 5, 2013

Jum Usha Tomok!


Haaa.....korang taw tak iolss gigih ajak hubby pergi mamak semata2 nak hupdate belog!! hahaha...sebab kan hari ni siyesss penatt dengan segala kerjaan di opiss katenyewww...so, nk lepasss stress aku ajak hubby ke mamak...lepaks..malam minggu kannnn katenyewww....ewahhh...sakan kau..

Haaa korang ingat tak yang iolss janji nak cerita pasal jum heboh yang diorang buat kat angsana last week tu...kesahnya dah lambat kan we olss keluar dari rumah dalam kul 3.30 ke kul 4 camtu, sampai je betul2 depan angsana tu, tengok2 jem teghokkkkkkkkk habaq ang...siyesss rase nyesa x pergi awal2 pagi... Aku semenarnya gigih nak ke jum heboh ni sebab aku nk shopping bebarang makanan yg murah katenyeww... opismate aku cakap juga bebarang macam handbeg bebaju pon murahh..lagi la aku gigih ngajak hubby aku ke sana...hahaha

Haaa kauu...ditambah pulak hujann ala2 manja menanti ribut...eh...teepoo...hujannn manja2 jew.. lagi la hubby aku macam nak tak nak je perginya....dia memang x gigih dia cakap...tapi sebab bini, dia sanggup kan je lah...kekekeke....senang je nak pujuk laki iolss pergi...merengek -rengek cam baby sket, cair lah dia... hahaha...opsss..Satu jammmmm hokkey we olss tersekatt dalam jem tuh semua duk pakat nak p jum heboh lettew....lai la dia ttup jalan nak masuk parking jalan belakang, konpem2 lah bertambah jem, terpaksa tunggu untuk buat u-turn untuk masuk parking bawah angsana...adoiiii...saborrr jewwww lewww..sebab aku yg pilih nak pi kann...so hadapppppppp leww jem tu...

*Dapat bayangkan tak bertapa banyak kereta yang sedang menunggu tu haa...nampak ke tidoks?? klo tak tu maknanyaa....hurm....rabunn lettewww...mohon makan produk kak ton..eh*

Dah lepas sejam baru lah boleh buat u turn and dapat parking dalam angsana tu ha...then terus cecepat ke surau nak solat dulu, lepas tu baru lew kuar ke jum heboh kat padang angsana tu haa.... sekali mak aih... xnampak barang ape dah, nampak orang je...huhu.. 

*Nampak tak semua orang duk galas beg orange, merah hijau tu hhaaa....jelesss and debar aku takut xsempat nak beli pape, dahla last day hari aku pergi tu haa*


Lagi jelesssss sebab aku nampak budak tecik tu galas beg Mister Potato misai tu haa...sebab iolsss nak beli time tuh, dah licin dek sapu dengan orang2 disinun...sadisss dan sedih..sebab kat kedai mahal, kat situ rm 10 satu beg banyak dapat barang...kekekeke

Eh, abg Komando ke ni..eh...FRU kot..eh..


Dalam iolss sedih tuh, tup2 nampak macam tompok..eh...tomok dengan amir sofaz kat atas stage hotlink...so nak hilangkan kesedihan sebab xdapat mister potato..*over kan*... terus lemah lembut ajak hubby ke arah stage tu nak snap gambar diorang, aku semenarnya bukan teruja sangat nampak tomok, tapi sebab ada amir sofaz tu..hahaha...siyes aku meman suka lagu group sofaz...amir memang agak cute...haha


*Mohon jangan tatap lama sangat EMA!*..Eh



Aku ingat tomok ni orangnye badan cam berisi, rupe-rupanya kuruss nyew lahai, kecik plak tuh...kekekeke, nampak dalam tv cam ok la, tapi kat luar siyes kuruss giler dan kecik, rendah je...hehe..kecik2 pon dah jd bapak org..anak dia comel gilerrr kowt! owh..aku taw pon sebab tertengok keek dia...hahaha


\
Amir, kalo awak hulur mic tu pada sy, konpem saya naik kat ats stage tuh nyanyi skali...hahaha..*pingsannn jemahhh*

Comel plak tengok stage bananana...


Ok....naseb sempat grab nestle yogurt, tamtam, rebina yg memang ohsem murah dengan tongkat ali...*choiiii...bukan iolss yg minum taw,,,my hubby okkeng...hahaha*  dah dapat beli barang2 tu xda la rase kecewa sangat kannn...nak beli jacker pon tengok macam ramai sangat je orang kat depan tu, so x gigih nak beratuq semata2 nak beli jacker..huhu...sebab dah kul 7 lebih time ni, so macam xsempat nak melilau ke sekitar belakang2 gerai nu, sebab dah janji ngn azie nak amik dia ke rumah emot.. tambah pulak ramai sangat umatnya yang kat area bebaju dan bebarang lain, so...we olsss decide balik je lah terus daripada duk berhimpit himpit nak usha bebaju kannn....ok sebab dapat barang2 jugak, saya balik dengan hati yang tenang dan riang...muahahahahaha

Ok...Bai



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...