SI CANTIK DAN SI KACAK

Friday, June 22, 2012

MY SWEET 17!! HEWHEW


Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum pembaca sekalian alam di hari jumaat barakah yang muliyer bersamaan 2 sya'ban 1433H bertarikh 22 June 2012..eh..panjang plak mukaddimahnyeww mak jemahhhh oii bun adoii eee...hewhew...*EH....SEJAK 2,3 menjakkk ni kau rajinnn plak hapdet bebelog ni kan....hewhew*

Ok...syukur alhamdulillah sekali lagi tanggal 16 JUNE 19... *rahsia okkeyh..hahahah* lahir lah seorang puteri berkulit mulus comel gebu montel bab buah tembikai merah nyum3*hamek kau ..semua kau nak*...ke dunia ini...*tapi gebu montel comel kulit mulus tu tyme aku beby jeww okkeyh..dh besar gedabak skrg ni semua sifat luar tu dah hilang..aku tak taw sapewww curik!!! eh..eh..*..sekarang dah keding, x montel, x gebu2 dah..kulit pon x mulus2 mcm baby...hewhew...



my heart and my soul 


Kehadiran puteri ke 8 dalam keluarga HJ. ABAS dan HJH. HINDUN begitu menceriakan keluarganya dengan keletah yang sangat merapu, melucu tak tentu hala, mengarut meraban tabiatnya, menggamatkan lagi suasana tatkala kehadirannya bersama adik beradik yang lain...dan semakin meningkat umurnya juga..semakin menjadi-jadi manjanya, gewdiknya, merabanya...eh eh..kenapa jadi begitu? eh...eh...hewhew*eh..sapewkah itu??? YA.! itu AKU! aku yang makin meningkat dewasa sehingga tanpa sedar aku sudah tua yang kini berumur 17 tahun!..*eh...betui ka?? ok...itu teepoo sama sekali dua tiga doploh kali...ERKK


Tapi yang sebenarnya aku sudah berumur 25 tahun...eh..26 tahun...eh..16 tahun..eh..apew2 tahun jeww lah..hahaha..yang penting aku bersyukur dikurniakan ibu bapa yang cukup menyayangi aku sehingga aku telah berkahwin. Tiada sedikit kurang kasih sayang yang mereka curahkan dan kini juga aku dikurniakan seorang suami yang begitu penyayang, penyabar, pengasih, pembaik, perajin, pemurah hati, eh..mmg tak dapat aku bgtaw begitu sygnya beliau pd diriku. Syukur sangat padamu ya Allah atas semua yang ENGKAU berikan.


Haa....x caya sgt aku umur 17 tahun kan...haha...ni buktinya mak jemahhh oii..
hubby kasik kek umuq aku 17 tahun!! *lompat2 binatang 10 kali dalam kolam ikan...eh* hahaha...


Thanx boeing2 for blueberry chocolate cake..yummy~~then hubby bawak aku p kat GARDEN LIFESTYLE STORE AND CAFE. Memang cantik gler tempat dia..tenang..dahla tyme tu x ramai orang..owh..sungguh heaven mengunyah terriyaki chicken chop dan arabica seafood spagethi bolognise..hewhew


MuKA innesen tahap petala ke doploh macam nak kene lempang dengan mak jemah
*ok..tahan lapar dengan penat hari tu sbenarnye*
hewhewhew


diz is mine...ok..sedap! Harga dia x silap dalam rm19 kot


hUbby punyew air kat belakang tuh....dia cakap x sedap! haha
naseb mine so sedap bery much..hewhew


arghh....drooling plak hupload gmbar ni...ni pon saya makan...hubby punye order saya kaut ngap mulut jugak.....hewhew. Yang ni plak harga dia dalam RM 18 jee....hewhew


baget muka innesen makan soup~~hewhew


Muka exited sangat tuhhh nak ngapp! hewhew
*ni gambar amik gune henxset nokia memang tak baguss...nokia mmg camera failed*
eh..harap2 boeing2 x marah kutuk nset dia


Onion ring dia sedap..aku rase2 mcm udang kat pizza..hahaha
harga dia rm 9.90


Kau ni nak posing saje je la keje kan..eh..suka hati lah..hewhewhew
*xyah nak muntah sgtla kannnnnn klo annoying pon...eh*


Ok...gambar memang kabur2 ayam..tyme ni lah nset mahal aku nak habis battery kan!!.*geram..lantas kunyah chicken chop lelajuuu*


mUla-mula hubby surprised kan hadiah ni...bukak2 bilik ptg tu nampak mungew2 dgn kad and kek sr 1slice atas katil...hewhew..*riang hati lompat2 atas katil sendirian..eh..dlm hati plak tetibe..nape hubby kasik dua kuntum je munger? sedih sket..haha..tp syukur dapat bunga*



Omg..then....lepas tu...hubby bagi kejutan lagi....bagi anak besar!! hewhew
and taraaaaaaaaaaaaaa...


WAAAAAA!! memang suka lompat2 lagi atas sofa...naseb tak terpijak alice.(ank kucen aku)
haha...hamekkkkk kau...muka and bdn aku pon x besar bear nie..hewhew

Owh, thanx hubby, me so happy for all ur treat, flowers and da biggest teddy u gave to me...may our life always surround by happiness...Thanx ALLAH!..ameen.

6 comments:

Cik Hernie said...

Sweet! Happy belated birthday!
Semoga panjang umur, murah rezeki, bahagia selalu & cepat-cepat ada junior. :D

Anisa Hang Tuah said...

kak ema comel sangat!

tak nampak macam umur 20-an pun

macam umur bebudak lepas spm yg nak amik lesen kereta

hewhew

love you sisssss

Ema Minami said...

Hehehe...thnx awak! Doa2 kan sy dpt beby cepat...hehe..

Ema Minami said...

Hahaha...nape yang nk amik lesen kete? Love u too nis! haha..akak xnk ngaku umuq sbnrnye...hewhew

Asyiqin Haulisah said...

hambbooi makanan tu gambar je ke? nak sikit. happy belated birthday sayanggss.

Ema Minami said...

haha..mknan tu sy beli khas tuk awak la syiqin..hakhak..tq!..^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...