SI CANTIK DAN SI KACAK

Sunday, December 19, 2010

LOVE.YOU.BERRY!

Malam malam suka buat aku teringatkan kau owh...
haihh..kenapala aku suka sgt kat kau ea,tpi aku xtawla kau suka aku tak!
 Owh..mmg aku slalu impikan kau bersamaku..


Owh..terasa ingin skali memegang2 mu..menekan2 bdn mu yg cantik dn tough..opss..
mcm contra je ayt cntik n tough tu,hek2..tpi owh..memang aku sgt mengagumimu owh...
owh berry! Cptla bersamaku owh..mcm gewdiks plak ayt nih..huhuhu..


Berry! Berry owh ak btl2 minat kau blackberry torch! Nape lah kau djual mahal sgt owh,
xmampu aku utk memilikimu owh.,takpelah.. Aku pasrah je lah owh bersama samsung galaxy ku ini,mgkin ku harus setia pd beby s ini owh...huhuhu

Eh,apa kau merapu pg2 buta ni ema?dah2,p tdo ler ema oi..

P/s: bnyi tung tang tung tang msih kdengaran di restren erfan,owh sungguh annoying lah! Heee

owh berry-berry...pls come into my dream...hekhek


waa...siyesss cantik giler kau berry!! uhhh...gerammm2~~*skdr pndg kau jelah..sob3*


haaa....x NAngiss kau kalo berry2 nie Org kasik hadiah besday??
kalo aku konpem nangis 3 hari 3 malam
sbb terharu amat..hekhekhek

waaaaaaaaa...nak ko berry~!! nak berry!! nak berrrrrrrryyyyyyyyyyyy!!*smbil hentak2 gigi kat lantai*
owh... exaggerate sungguh kau ema kan..cemana nk hentak gigi kat lantai weyh??
hekhekhek
apa2 pon syg kau berry!! sob3...hopefully ada lah org sudi kasik hadiah ni kat aku nnti
kui3..*mimpi jek lah ema oi*

so...klo sesaper berminat nak berry2..boleh lah usha kat sini...
ngeee...^^


Published with Blogger-droid v1.6.5

6 comments:

sekuk tawa said...

muehehe..tough bebeno ke incik berry tu ek

midOri's said...

hekhekhek....tapi xlah se tough u sekuk tawa..ngee..^^

miss hav0c said...

wei jgn duk hentak gigi kat lantai tuh..elok2 bleh pakai blackberry, sekali gigi hilang daaa..hahaha

nah amek adiah besday..dream on bebeh! haha

midOri's said...

hahahah..hye miss havoc!! maner?? maner?? maner? *sambil cari2 bawah cdar adiah besday*

Fatima said...

I really want a Blackberry, they are so handy!

x

midOri's said...

hye fatima..hehe..yup! ttally awesome luv it too..^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...