SI CANTIK DAN SI KACAK

Friday, September 3, 2010

SALAM AIDILFITRI!!



HYE!!

POSE X KORANG??

haaa....buat2 termakan ea?? geget kang
ahaks..wah3...dah nak abis dah pose kan...semua muka cam hepi jek nak raya
huhu....hurm....sy pon x beli lagi baju raya...mcm xdew mood nak raya lagi
 bile berjauhan ngn femli nieh
sob3

ok2...its ok..,just pass by here to post kd raya to all my followers and my bloggers frens
here i created two card raya to all my frens at facebook and blog too

tarraaaaaa...^^

*CLICK UNTUK besarkan*
EKEKEKE

haaa....ok x??ekekekeke

and the other one is


ekekekke...penat siapkan dua kad nie..at least sempat gak post kat fb
hikhik

ok guys...sempena dah nak tibe RAYA nieh
saya ingin memohon ampun maaf dan silap saah dari hujung anak rambut sampai hujung anak jari kaki
if ada apa2 khilaf yang saya pernah lakukan

terkata tanpa sengaja
terpukul kat mana2
termengumpat di mana sahaj
terjentik di telinga
terpekik di sana sini
ahaks...ok la guys


Andai jemari tak smpt berjabat,andai raga tak dpt b’tatap

 Seiring beduk yg mgema,sruan takbir yg berkumandang

 Kuhaturkan salam menyambut Hari raya idul fitri

,jk Ada kata serta khilafku membekas lara mhn maaf lahir batin.

 SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA IDULFITRI



semoga AILDILFITRI kali ini membawa seribu kebahagian dan kerahmatan untuk anda sekeluarga
salam AIDLFITRI 2010 daripada ku
MIDORI a.k.a EMA MINAMI



5 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

salam ziarah:)
apa khabar? wah, raya dh nak dekat kn? di sini fifiey nak mintak maaf, sepnjang fifiey jadi folower anda harap2 kalau ada yang buat terasa ataupun perkataan aneh2 terkeluar..maaf ye..huhu..sob sob:'( (tapi rasanya takde kot) :D

sweetsal said...

hi..midori, selamat hari raya diucapkan, ampun maaf dipinta andai ada terkasar bahasa...

Anip™ said...

selamat ari rye gak..
x sabo asenyer nk rye..hehe

OrenLimau said...

selamat hari raya akak!
duit raya xde ke?hehe

HaNTwO said...

selamat hari raye jugak yek... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...