SI CANTIK DAN SI KACAK

Friday, September 24, 2010

++DRAMA.KOREA.BARU++



eh macam buhsan pulak 
malam minggu nieh
ingat nak ronggeng2
dengan member
tapi ada plak member kite ada kerja
so xboleh nak kuar ronggeng2
huhu


maka

dengan hati yang sgt exited
saya cube menggogle gambar hyung joon
untuk diedit bersama gambar saya
hakhakhak

ok..ini gambar asal saya

 gambar yg disnap ketika holiday kat langkawi..
*minah saleh kat belakang tu seksi dan cantik yerk..sekian pemberitahuan ini*

ok2...jgn lari topik..ahaks..ini pula gambar asal hyung joon
haa...cumel kan hyung joon.!!
* harap maklm..hyung joon yg berbaju putih..ekekekeke*

ok...kalo saya disebelahnya..konpem lagi comel..ahaks..
*perasan nak mampus..sila ke tandas untuk muntah yerk*
kui3

maka dengan usaha yang gigih dan cekal hati
*cekal hati sgttt ker setakat edit2 gambar??*
huhu

terhasil la sebuah filem yang bertajuk
FOREVER WITH U~!!
hahahaha


haa....saksikan la drama yang romantik.lawak dan sedih ini di 
www.mysoju.com..

* saper2 yang xjmpa drama ni..mmg sesuatu la tuh..ahaks..* 

maka saya berpuas hati kerana diberi watak UTAMA dalam drama ini
dan sgt2 hepi sebab bergading dengan hero korea yang sgt2 ncem
di dalam drama ini

terima kasih kepada penerbit KBS WORLD..kui3

ok..sekkian makloman penting yg terkini dan sensasi
*sensasi sgt kerr??? langsung x okkay*
perasann lebih la kamuu nieh
kahkah

ok.bYe

^__^

aku hanya perlu kamu...



kamu yang aku sayangi...

aku hanya ada kamu 
untuk menceriakan hari2 ku yang suram...

aku hanya merinduimu 
untuk menerangkan hari2 ku yang kelam...


aku hanya merinduimu sang bintang....

aku sgt2 memerlukan kamu
dalam hidupku

ketahuila itu wahai kamu..

Friday, September 3, 2010

SALAM AIDILFITRI!!



HYE!!

POSE X KORANG??

haaa....buat2 termakan ea?? geget kang
ahaks..wah3...dah nak abis dah pose kan...semua muka cam hepi jek nak raya
huhu....hurm....sy pon x beli lagi baju raya...mcm xdew mood nak raya lagi
 bile berjauhan ngn femli nieh
sob3

ok2...its ok..,just pass by here to post kd raya to all my followers and my bloggers frens
here i created two card raya to all my frens at facebook and blog too

tarraaaaaa...^^

*CLICK UNTUK besarkan*
EKEKEKE

haaa....ok x??ekekekeke

and the other one is


ekekekke...penat siapkan dua kad nie..at least sempat gak post kat fb
hikhik

ok guys...sempena dah nak tibe RAYA nieh
saya ingin memohon ampun maaf dan silap saah dari hujung anak rambut sampai hujung anak jari kaki
if ada apa2 khilaf yang saya pernah lakukan

terkata tanpa sengaja
terpukul kat mana2
termengumpat di mana sahaj
terjentik di telinga
terpekik di sana sini
ahaks...ok la guys


Andai jemari tak smpt berjabat,andai raga tak dpt b’tatap

 Seiring beduk yg mgema,sruan takbir yg berkumandang

 Kuhaturkan salam menyambut Hari raya idul fitri

,jk Ada kata serta khilafku membekas lara mhn maaf lahir batin.

 SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA IDULFITRI



semoga AILDILFITRI kali ini membawa seribu kebahagian dan kerahmatan untuk anda sekeluarga
salam AIDLFITRI 2010 daripada ku
MIDORI a.k.a EMA MINAMI



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...