SI CANTIK DAN SI KACAK

Wednesday, July 14, 2010

aDa kau tAhu??



Lewat malam yg suram
aku terkenang muka mu yang riang
teringat kenangan semalam
suaramu masih terngiang ngiang
menyanyi..menyapa..mengusik dalam girang


kita bertemu
tapi tidak bersatu
bukan ku tak mahu
tapi 
aku tak mampu


ahhh..mengapaaa??
mengapa aku berkata sedemikian
ok..mungkin itu sudah ditakdirkan


aku tiba-tiba cemburu
mengapa kau nak tahu??
kerana aku x mampu miliki kamu
huhhh..memang itu menyakitkanku


aku menangis
aku bersedih
aku kecewa
   ada kau tahu??



4 comments:

hiro said...

ada org sayang lebih dr kita sangka..tahulah..hehe

midOri's said...

hye hiro...harap2 camtu la..tapi kita xtahu kan siapa sygkan kita lebiih..kan..huhu~~^^

Sumijelly said...

wah..jgn sedey2 yek...
senyum sokmo tau..


Sumijelly.com

midOri's said...

huhuhu..ok...tengs sumijelly..*(tetiber tringat nak mkn sumi yg bnyak2 perisa tu..ekekeke...)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...