SI CANTIK DAN SI KACAK

Saturday, February 27, 2010

FROM tension to HEPY


%%$*&^$@@*_(&%$

tu TANDA nya aku tengah berserabut + tensyen + blurr 
*kalo korang amik TUKUL ketuk2 kepala aku pown 
aku rse cam XSAKIT kowt mser nie sbb blurr yg amatt*

malam nie gak rase cam gerammm n menyampah kt beberapa org aku kenal..

howw?? Y?? cann kerr?? huh...
ok..xperla..mungkin hati aku yg sensitip sgt2..hati aku nipis sgt kowt..
k..pasnie nk kena TAMPAL ngn SIMEN YAP ah loi kat hati aku ni...
biar jadi TEGAR sket..cann kerr??hohoho

haa..tetiber tringat kt someOne yg dh lame xberKOMUNIKASI
yer laa...kan aku dh x bersosial kat FB tuh..klo x aku la PEMUKA BUKU terhebat di abad ini
sini komen..sana komen..depan ats bawah semmua nk komenn status org..

tp dh insaf sejak kena MARAH n mula insaf..so terhenti la disitu..

so tetiber mlm nie terCHATTING ngn dia..hehehe
*wink*wink* 
kepala dah ada bunga2 tahi ayam nieh..eh silap..bunga2 mawar nie
mata laks ada bintang2 anak bulan....sbb hepi tetiber biler dia ym aku

hohoho...* lam JANTUNG tetiber muncul sebuah TAMAN *
taman PERMAINAN ker taman ASTAKONA??

hohohoho

gelaks hepi 

lagi2
nak gelak SOPAN lak

hehehhehehe *sambil  menutup muka n hidung*

exited hepi sbb tetiber dia kasi lagu nieh kat aku.....



 tegar berdiri ku sepanjang malam
mengintai dada langit yg tersergam
meniti diri dan impian

 di sangat ko mengintai sang keludang

 kau di sisiku sentiasa...
 cik ema..

* TERbunga2 100 saat muncul lam kornea aku*

ok..Full stop cik ema..
jgn GEDIKS lebih2
nnti kena 

TAMPAR

ngn tangan sndrik lagi
nakk kerrrr??nakkk kerrrrrrrrrrrrrr???

ok..okkkkk..xnk2..so sila back to NORMAL yerk jantung kau tu cik ema

hohoho..ok..STOP~!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...