SI CANTIK DAN SI KACAK

Saturday, February 27, 2010

CANTIK


canTik^^

semua org POMPUAN aku rase nk CANTIKK...
( macam salah jek ayat atas...ok..okkk...ayat betul..: AKU rasa semua org pompuan nk jadi CANTIKK..)


haa..bru betul kowt tatabahasa...*sbb BM tatabahasa selalu CONGKOL dedolu*
huahuahua


saper xnak CANTIK?? sila angkat lobang hidung anda sekarang~~!!

even MAKCIK2 umo 55 thun ++ pown nk CANTIK..smpai ada snggup p
salun hari2..wat facial hari2..*melampau ker hari2??* huhu

aper yg sgt2 lagi terkejut KERA aku tgk..ada makcik2 kat luar sna
sanggup pkai bedak cam dh jadi TEPUNG KOMAK daa...

oppss silap..bukan makccik2 jerk..akak2 yg nk cantik pown ...ramai jer wat cmtuh
*statement nie xtujukan khas pd sapa2..*

haa...klo boleh (camm dh xboleh jekkk...howw??) aku nk CANTIK camnie

aku rase dh ke 100 kali aku post pict nie...*opsss menipu laaa..post en3 aku pown x cecah 50 lagi*

tp mmg aku suka suka sgt yg amattttt tgk MINAH cantikkkk nieh...

(bukan sbb aku LESBIAN  nk suka2 lebih kat dia nieh..aku suka tgkk dia sbb dia cantikk wess)...
hohohoho

bestttnya klo cantik cengginih..(ngah berangan 2saat)
sah2 ada org belanjek aku mkn pagi petang tghari subuh..(SUBUH??? eh silap..)

*mood: TENGAH BERANGAN jadi cantik cam yoona 55saat *

pangggggggg~~~!!!...* haaa...kan dh kena tmpr lagi ngn tgn sndrik*

berangan lagi budak kecik nieh...haishhh2...xbuleh jadi nieh
ok.Full stop dak kecik.

jumm jummmm layannn lagu NIE 2saat..cam best jek..(sambil garu2 HIDUNG sbb exited)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...